.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مانع ورود هنجارشکنان به دریاکنار بابلسر می‌شویم

در صورت مشاهده هر ناهنجاری فرهنگی در دریاکنار به بدترین نحو ممکن با متخلفان برخورد می‌شود و در صورت تکرار از ورودشان جلوگیری می‌شود.
به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس، محمدرضا نادری ظهر امروز در جلسه ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی اظهار داشت: با کسانی که با استفاده از حربه قدرت و ثروت اعتقادات مردم را زیر سئوال می‌برند باید به بدترین نحو ممکن برخورد شود.
وی تصریح کرد: هفته گذشته در بازدید از دریاکنار با صحنه‌های عجیبی برخورد کردم که در شان مردم و نظام جمهوری اسلامی ایران نیست.
فرماندار بابلسر تصریح کرد: در این بازدید مشاهده شده عده‌ای با استفاده از حربه قدرت و ثروت سبب ناهنجاری فرهنگی در دریاکنار شده و مشاهده کردم کسانی که برای برخورد با آنها می‌روند، آنها گردن کلفتی کرده، ثروت و قدرت خود را ابزار خود قرار داده و بی‌توجهی می‌کنند.
نادری ادامه داد: در پی مشاهده این موارد، رئیس هیئت مدیره دریاکنار را فراخوانده و به او تذکر دادم اگر بار دیگر با اینگونه صحنه‌ها برخورد کنم دستور برخورد بسیار جدی را خواهم داد حال این افراد از هر گروه و هر مقامی که می‌خواهند باشند.
این مسئول تصریح کرد: مردم کشور ما مسلمان، بیدار و عاشق امام خود هستند و جانشان را در راه اعتقادات و نوامیسشان فدا می‌کنند و اگر کسانی که وارد دریاکنار می‌شوند کارهایی غیر از اعتقادات ما انجام دهند و سبب ناهنجاری و اختلال فرهنگی شوند از ورود آنها به دریاکنار جلوگیری کرده و مانع ورود آنها می‌شویم.
فرماندار بابلسر در پایان اذعان داشت: هر کس در هر جایگاهی که باشد باید مقید به اسلام و امام باشد اگر افرادی با استفاده از حربه ثروت و قدرت خود بخواهند اعتقادات ما را زیر سئوال ببرند ما نیز از تمام نیرو و توان خود برای مقابله با آنها استفاده می‌کنیم.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

32 9 بهمن 1390
زرششششششششششششک!!!!!!!!!!!
ساده 9 بهمن 1390
شما همچنان می تونید به این رفتارها ادامه بدهید تا جیب دوستان ترک، عرب و تای پر از دلار نفتی ایران شود.
خسته نباشید برادر
عرفان 9 بهمن 1390
متاسفانه ثابت شده انانکه ادعای پاکی دارند دستشان تا مرفق در فساد است

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.186 seconds.